woensdag 28 januari 2009

Lieke 4 jaar!



Gisteren was Lieke jarig! Helemaal blij was ze dat ze eindelijk 4 is geworden. De hele dag heeft ze 4 vingers opgestoken... jaa eindelijk groot...bijna net zo groot als haar grote zus.. haha...
Het was een gezellige middag met bezoek en kadootjes en veel taart.
Zondagmiddag hadden wij onze kadootjes al gegeven en waren opa en oma op "bezoek" via skype.
Vandaag mag ze haar verjaardag vieren op de barnehage. Ik wilde samen met haar muffins bakken om te trakteren maar ze hebben hier een verjaardagsmenu waaruit de kids mogen kiezen en je hoeft dus zelf geen traktaties mee te nemen... apart maar wel makkelijk! De keuze was tomatensoep met daarin macaroni en worst of vissticks met aardappelpuree of worst met broodjes.... erg makkelijke keuze dus voor Lieke die volledig geintegreerd is en dus dol is op worst met brood oftewel: pølse med brød!

Vandaag een rustig dagje, beetje puinruimen en bijkomen.
De afgelopen week heb ik wat vaker gewerkt bij de barnehage, als ze extra hulp nodig hebben of er is iemand ziek dan bellen ze me. Het is erg leuk werk, gezellig met alle kinderen. Het scheelt ook dat ik de meeste kinderen al ken en zij vinden het dan ook erg leuk dat "de moeder van Lieke" komt helpen. Lieke vind het zelf ook geweldig natuurlijk maar ook als ik in de groep met kleine kindjes moet werken vind ze dat gelukkig ook niet erg. Hopen maar dat ik er nog even tussen kan komen en tot eind juni nog wat uurtjes kan werken.

Jaa, want dan zijn we, als alles goed gaat, druk met andere dingen en moeten we ons gaan klaarmaken voor een kleintje dat eind juli gaat komen!
Ik ben nu ruim 14 weken zwanger en het gaat erg goed. 2 weken geleden een echo gehad en dat zag er goed uit.. nu wachten op de 18 weken echo... misschien kunnen ze dan wel zien of het een jongen of meisje wordt.
De meiden zijn er in ieder geval ook helemaal blij mee; dit babietje krijgt denk ik 3moeders!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

14 weken? Dat krijg je met die lange nachten. Gefeliciteerd en de groeten
De Monsen

Anoniem zei

Hoi Annelies.
Bedankt voor je reactie op onze weblog. Ik leek volgens mij wel wat opdringerig met twee keer hetzelfde verhaal(1 keer als reactie, en de tweede keer in het gastenboek!), maar ik dacht dat mijn eerste reactie niet geplaatst was bij jullie! Vandaar dat ik jullie twee keer hetezelfde verhaal heb geschreven!
Onze kids zijn 7, 9 en 11 jaar. Iets ouder dan die van jullie dus. Tom is een klein mannetje en wordt vaak jonger geschat! Die Preikestolen was echt een fantastische belevenis, inderdaad! We vonden het wel wat spannend of de kinderen het vol zouden kunnen houden, maar dat ging erg goed.
Goed weekend verder...
Hilsen, Feya

Anoniem zei

Dus het was helemaal goed gekomen met alle kake, zo te zien!
Gr.Ine