zondag 8 februari 2009

Morsdag (moederdag) en bibber-tenen


Geschreven door Luna:

Ik en papa hebben geskied.
Het was speciaal voor kinderen, dat heet karusellrenn langrenn.
Iedereen kreeg een startnummer.
Dat was leuk.En de laatste bult was leuk.
En toen we beneden waren was leuk ik kreeg een rugzak.
Lieke wilde niet. Lieke huilde en huilde.
Dat was niet leuk. En ze huilde in de auto.
Ze had koude voeten.
Vandaag is het in Noorwegen Moederdag.
Ik en Lieke en papa hebben tulpen en een zeepje gekocht.
Mama kreeg een ontbijtje op bed. En we hebben een taart gebakken.
Nu weet ik het niet meer.
Ha det bra!! luna

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha die Luna,

Wat goed zeg! Lekker skieën, geweldig hoor. En wat "fijn" dat Lieke er lekker doorheen gejengeld heeft ;-)in de auto.
Goed dat je mama verwend hebt, zó hoort dat!

Heb geen idee wat je in het Noors schreef, maar is vast een groet ofzo?
Groetjes, Ine

Anoniem zei

Dat ziet er goed uit Luna,

Lekker dat je al een beetje kunt skieen.

Ik kan alleen het laatste niet lezen! Wat goed dat noors al lukt.

Groetjes,
Betsy