zaterdag 20 september 2008

De week van Luna (geschreven door Luna)


De week van luna.

Op school alles goed.
Ik kan al goed noors.
Ik heb van Karin noors, Karin is een juf.
Ik heb al leuke vrienden.
En ik heb meester.
Hoe gaat het met jullie? Met ons goed.
Ik heb een kinderfeestje gehad van Tonje.
Tonje is een meisje uit mij klas.
En ik ging nog op visite en die mensen hadden vossen.
En toen we terugkwamen was er een jager in de tuin.
Dat was de vader van Cristel die wilde een hert schieten.
De vader van Dorthea heeft een hert geschoten en ik heb hem gezien.
Verder zit ik nu bij het barnekor (kinderkoor) en op gym.
Groetjes van Luna

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha die Luna,

Wat een leuk verhaaltje heb je geschreven! Heb je de kaart van Sam al gekregen?

Groetjes, Ine

Anoniem zei

Hoi Luina. Wij zijn hardstikke blij dat je al zo goed Noors kunt praten en verstaan. Wij wonden het een heel leuk verhaaltje en die vossen ... Brrrrrrrrrrrrrrrrr. Geef ons Abel maar.

Opa en Oma Ekkel

Anoniem zei

Heey die Luna,

Wat goed dat jij nu een verhaaltje op de site hebt gezet. Vossen, ik heb toch liever Rakker.
Ik ben supertrots dat jij al zo goed Noors kunt. Ik hoop dat ik dat een keer kan horen.

Groetjes van Betsy, Jan, Marjolein en Tom

Anoniem zei

Hoi Luna,
Leuk dat je al zo goed Noors kunt praten,dat maakt het op school ook veel makkelijker en fijn dat je al zoveel vriendinnetjes (vriendjes ?)hebtIk ben een beetje jaloers;we zien hier bijna nooit van die mooie vossen en ook geen herten.
Wat doen ze met dat geschoten hert?
Groeten,
Opa Wim Duiven

Anoniem zei

anoniemhoi Luna,
leuk verhaal ,kom ik net thuis en dan gelijk een vossenverhaal,ze blijven toch wel in de kooi zitten??????.
Lieke ,bedankt voor de mooie kleurplaat met stickers.
groetjes oma Annie.