dinsdag 28 oktober 2008

Noors liedje

Iedereen bedankt voor de felicitaties op mijn verjaardag. Het was een gezellige dag! 'S ochtend na het ontbijtje op bed hebben we lekker taart gegeten met z'n viertjes. Daarna de trampoline in de schuur gezet want het waaide behoorlijk en aan het einde van de dag zou er storm komen, dus tijd om alle losse dingen naar binnen te plaatsen. We hebben bij ons huis een grote rode schuur/stal waarin ook altijd beesten hebben gestaan en nu alleen nog rotzooi ligt...echt onvoorstelbaar wat die noren allemaal bewaren. Maargoed we hebben de zooi aan de kant geschoven en de kinderen kunnen nu de hele winter binnen op de trampoline springen.
'S avonds zijn Johan en ik naar de "sjømatkveld" geweest; het was een heerlijk zeebuffet; krab, mosselen, garnalen, zalm, allemaal even lekker.

Vandaag voor de eerste dag sneeuw in het dorp! Kinderen helemaal blij natuurlijk, het bleef alleen niet zo lang liggen, maarja over een tijdje kunnen we waarschijnlijk geen sneeuw meer zien...
Hier nog een filmpje van vandaag; Lieke zingt de hele dag een noors liedje... op haar manier dan wel.. noujahet is in ieder geval schattig!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Het heeft hier ook flink gestormt.
De sneeuw blijft hier wel liggen maar zal binnen twee dagen wel wegzijn...
Het is een hele andere wereld zo met al dat wit...
Schattig dat ze een noors liedje zingt. Ze is in iedergeval niet bang om te zingen en het praten hoe gaat dat bij de kinderen?

Groetjes Nancy

Anoniem zei

Ach wat schattig! Huub zingt ook graag tegenwoordig.Als ik hem ophaal vd peuterspeelzaal, hoor ik achter me op de fiets:"Op een grote paddenstoel, rood met witte stippen!"Etc.
Gaaf trouwens dat ze de hele winter droog kunnen springen op de trampoline! Dat zullen hier weinig kinderen kunnen zeggen, denk ik.
Gr.Ine